dipanggil oleh cikgu B. Inggeris

Hari tu, saya diberitahu oleh kawan saya yg guru Bahasa Inggeris saya nak jumpa saya bila saya free.
Jeng jeng jeng.....!

Kawan saya pun tunjuk muka surat dalam buku Inggeris saya, yang dipenuhi dengan tulisan (haa. what tulisan?),kawan tanya pasal tulisan kat muka surat tu,

that page was filled with..............

'I wanna go home. I wanna sleep.'


I tell you, I wrote it from the first line till the last line. Eeeiowwww. Dah kenapa, ko Badrina. -____-

Tanpa jawab soalan dia, saya terus peluk dia! Peluk macam kitaorang dah nak berpisah. :'( Wwuuuuu. I did it, maybe because of I was too afraid for the mistake that I did. Takut nanti apa pula yg cikgu fikir... Sobs sobs.

Disebabkan taknak biarkan benda ni lama-lama camtew je.. Jadi, saya pun pergilah ke bilik guru untuk jumpa cikgu. Saya ditemani oleh deskmate saya, Sarah. See~! Kan saya dah kata, dia setia!!
Saya dah kata biar saya pergi sendiri (sensorang), but dia kata takpe, biar dia temankan saya sebab she knew I was in trouble. God, thank you for blessing me with a good friend....
Tapi bila saya dah nak jumpa cikgu (masa tu dah kat bilik guru), saya cakap biar saya jumpa sensorang. Sarah pun akur. Thank you, best friend!! *cry*

Ok. Masa tu cikgu dengan laptop beliau. Mata cikgu kat skrin laptop.
Of course gegirl and boboys, I tak tipu. I told him the truth. Lagipun tak suka tipu tipu. Cari nahas kat diri sendiri je. T__T
Jadi, saya bagitahu cikgu yg saya tulis tu selepas cikgu mengajar. Ye, bukan ketika cikgu mengajar.
Saya bagitahu, saya tulis sebab saya emo time tu.
Hehe. Saya rasa cikgu faham saya. Yela, cikgu pun manusia macam saya gak, macam awok jugak, kan kan? *kenings up&down* Kita ni tak selalu rasa baik, ada waktu kita rasa emo sesangat dan kita rasa nak tidur dan lupakan segalanya~~~ ceh. So ko fikir ko boleh tulis camtew kat buku Bahasa Inggeris dan tak padam pun????? Aeeee.
Dan semestinya, saya cakap 'sorry'. Minta maaf dengan cikgu. Ini penting kot!

Cikgu pula takde tengking ke apa pun. Heeeeeeeee. Nasib baik~~~ :-))) tapi cikgu ada remind lah, kalau tulis pape nanti jangan lupa padam.
Hahhaha (gelak kat diri sendiri). Ok, my teacher ='D thank you! :') x'D x')

Comments

aiman mania said…
haaahaaahaaahaaa...
pengajarannya kat sini jgn tulis apa2 yg pelik2 kat buku selain homework..good luck as a student cik tuan tanah kedaung ^^
Badrina Badrul said…
Hahaha yah. Memang sy jadikannya sbg pengajaran! Hehhehe~
Okayy thank you! ^^