hai 2014 !

Assalamualaikum.


Hello semua!! Happy new year!! Hehhe tak terlewat kan??
Nak update semalam tapi serious I cakap saya tak sempat or I can say takleh luangkan masa untuk update blog sebab I busy uolls!! Hahhaha nge nge :-p

It's Friday, so saya cuti! =') hmm. Memang inilah yg saya nanti-nantikan hehe ='D sebab second day of schooling dah rasa SEDIKIT stres. Hehhehe uwwuwuw. Dah tu pulak time hari persekolahan selalu tidur lewat sebab siapkan homework. Pastu mulalah rasa nakkkk sangat tidur awal! Huhhu! Time cuti pepoyo je saya tidur lewat.... time hari persekolahan mulalah ngengade nak tidur awal! Uwww

Anyways.. oh. Alhamdulillah. Saya kekal kelas 5 sains sukan. Ha.... moga kekal :) and!! Guess who is my deskmate??? Yes, she's Sarah!! Hehheee ♡♡

I wanted to upload my picture wearing school uniform masa first day sekolah for this year...... tapi tak sempat pun nak take a picture, sebab takdak banyak masa okehh masa tu!! HAHHAHA.
My adik bongsu, Eisya dah mula sekolah tahun ni. So pagi tu tengoklah dia dengan school uniform dan bertudung sungguh cantik adikku!! :-*
Geramss nak ambik gambar dia. Tapi I didn't have much time masa tu.. hehhehe. Umi did take a picture of Eisya! ;-)

Saya & Eisya semasa cuti panjang tahun lepas.. =') At this time saya test tudung sekolah ='D

Hari kedua persekolahan for this year pulak.. afta balik sekolah tu, saya pergi ke klinik dengan baba. Saya tak demam pun. Cuma bengkak tonsil.
I met a doctor. A super duper cool doctor for me!! Hehhe
The doctor also did ask lah me about my ambition.... hehhe. Then I told him what's my ambition. The doctor macam.... he said something like, im (me) not suitable to become a ______ (my ambition lahh :p) sebabnya, saya tak cukup tegas, and.... the doctor kata Badrina ni sensitif. Ahhahak. I asked him camner tau.. The doctor kata beliau tengok air muka.
Ngehngehngehhh. Pastu saya pun bagitau jugak what I really want to be and study =') the doctor did sharing, bagi advice and peringatan about my sakit and even about my ambition..
And the doctor said yg saya sesuai kerja kewanita-wanitaan, baby baby..
Hehhehe...
Thank you so much to baba & the doctor =')

Pastu bila dah sampai rumah.. saya masuk bilik and tilik muka saya kat cermin.. =_____< sebab nak make sure betul ke apa yg doktor itu cakap!!

Hehhehe. Byeee

Comments