Saturday, September 8, 2012

So our birthday! xD xD

Jumaat, 7 Sep 2012. 5 : 30 am

Assalamualaikum,
Selamat pagi! Good morning! Alhamdulillah, masih bernyawa lagi..:) Sebenarnya, since pukul 2 lebih lagi terjaga, lepastu tidurlah balik then terjaga lagi pukul 4 lebih. Mungkin sebab semalam tidur awal? Mana taknya, semalam tertidur selepas menulis diari. Then bila terjaga tengok tertidur dengan buku diari!! Wuuuu ini perkara biasalah tertidur dengan buku diari.

Hah lepas tu!! Alhamdulillah.. 7 September lah tarikh lahir saya & my lil sister, Balqis Ibtisam & my dear cousin, Zufarina Aqila!! :')

My dear Balqis,

Happy Birthday to awak ye kakcik hehehe sorry semalam tergaduh. And sorry jugak sebab aku meme suka sgt ganggu mu time mu tgh online ke, aku suka ketuk pintu bilik mu kuat2 sebab aku meme suka tengok adik aku marah2 mwahahhaha terselah kecomelan!! ;} Lepas tu sorry sebab kadang-kadang I know yg aku ni macam kakak yg membosankan...mungkin. But please lah tahu, I love you so much & always do!! :') Thank you so much weh sebab sudi layan aku, dengar cerita aku walaupun kdg2 aku adalah membosankan ahhahahah bukan ayat sentap ok, SO HAPPY BIRTHDAY TO YOU KAKCIK!! Good luck untuk UPSR nanti!! Heheheh xx.


My dear Ina, (my cousin)

Happy Birthday oi!! Hehe I love you & I miss you~~~ xx Tolong tahu tu!! Besar doh wei mu. 18 doh!! Hehe ;) Be happy there Ina, sedihnya lama tk jumpa tsk. Jaga diri ok!! ;') Ingatlah daku di sini~ Eceh hkhek. Saaaaaaayang mu!! xo Eh and I'm sorry sgt2 if aku pnah buat mu sakit hati ke mende oooo I'm sorry!! I love you cousin, I love you! Be good kay!! ^______^

Dan..Tak lupa juga kepada adik lelaki saya, Najmi Ibtisam yg berada di hostel sekarang ni.. Birthday dia on 4 September.

So,

My dear abe ngoh,

Jaga diri baik2 weiii i rindu you ok haz haz haz HAPPY 13th BIRTHDAY TO YOU BOY!! ;;) Satu-satunya adik lelakiku. Belajar rajin-rajin noh. Nakmo nakal-nakal. Sorry lah ye if aku termarah ke ape ke biasalah kakak..hahahaha I love you & always do!! Note that! xx


Heh.

Dan, Alhamdulillah, Allah masih beri saya nyawa, peluang untuk saya menikmati kehidupan di dunia ini dan menjadi insan yang baik. Dia beri saya masa untuk saya ubah diri saya ke arah kebaikan. InsyaAllah, I will. Pray for me. :')

Bahagianya baca texts drpd rakan-rakan. Walaupun tak semuanya text and wish me.. Huhu tapi dah buat saya tersenyum di pagi hari yg indah ini!!! xD Memang tak ramai pun text kehkeh takpe. Yg text tepat pukul 12 tengahmalam tu thank you so much, yg tak text tepat 12 tengahmalam pun mekasih bebanyak!!! Tapi sayangnya cek takleh reply takdo prepaid huhuhhuhuuh nanti I replylah, yehh free call? Pun takde!! I pnye free call dah lama dah lah. Tu pun masa dapat free call takde call sape2 pun. Dah nak call siapa? ._____. Lagipun Maxis free call one day je kan? Ha ha biarlah~

Apa2 pun yg dah wish tu thank you so much for making my day!! I love you! xx

3 comments:

Rara Nasiha said...

Happy birthday dear. May Allah bless u :)

..cik hana.. said...

3 orang celebrate bday pada hari yg sama...sangat best kan ...hehe...happpy belated birthday dear! wish u all da best for ur future :)

Aisyatul said...

Happy bday to u~may Allah bless u